April 3, 2015

DETAILS / YSL


Vaaleat farkut ovat olleet minulle jotenkin nounou, vaikka aiemmin verhosin jalkani niihin vuoden ympäri. Tummansiniset farkut ovat niin paljon siistimmät ja klassisemmat. Kuitenkin kesän korvalla tekee mieli vaihtaa hieman keveämpään farkkuväriin, joten nämä kulutetut vaaleat pökät oli saatava päälle. Paritin Sain Laurent'in Sac de Jourini vaalean denimin kanssa ja tästäpä taisi tulla kevätkauden suosikkiniyhdistelmäni sävyjen suhteen. Ihanan raikasta! Asukuvia tästä  tulossa pian!

In English
I have been avoiding light denim in jeans but as the weather gets warmer and spring starts to bloom, I decided to choose something light instead of dark washed jeans. These go nicely with Sac de our from Saint Laurent. More outfit pics coming up!

6 comments:

  1. Hei! Olen ihastellut ysl:n laukkuasi ja päätynyt vihdoin hankkimaan samanlaisen(tosin mustana kultaisilla yksityiskohdilla) pohdittuani pitkään Sac de jourin ja Pradan saffiano tote:n välillä. Minulla olisi kuitenkin vielä muutamia kysymyksiä joita olen pohtinut...mistä sinä hankit laukkusi ja tuliko tullit? Miten olet kokenut nahan kestävyyden? Vaatiiko erityistä huolenpitoa ja onko omasi pysynyt hyvässä kunnossa? Toinen asia mitä mietin on koko. Itse olen 175cm pitkä ja pohdin että näyttääköhän small-koko liian pieneltä minulla...mikä on sinun näkemyksesi small-koosta? Kuinka pitkä olet? Kiitos jo etukäteen jos jaksat vastailla! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moikka! Autan todella mielelläni :) Ensin tuosta koosta: olen itse noin 174-senttinen eli miltei mittaisesi eli olisiko asukuvistani referenssiksi? Laukun koko on siis small ja se on ainakin omasta mielestäni juuri oikea koko. Tilasin Saint Laurentilta eikä tulleja sieltä tilatessa tietystikään tule, joten sitä voin lämpimästi suositella. Olin aluksi hieman arka laukun käytön suhteen mutta käsittelin pinnan waterstop-suihkeella ja sen jälkeen olen ollut aika rennoin mielin. Riippuu hieman pintanahan käsittelystä mutta oma sugar-pintainen laukkuni vaikuttaa tosi hyvin käyttöä kestävältä. Ja sanottakoon, että laukkuun on kaatunut sisälle ja ulkopinnalle kuohuviiniä (köhköh) eikä jälkeäkään jäänyt. Kerro ihmeessä, jos voin vielä jotenkin auttaa ja innolla odotan, mihin ratkaisuun päädyt :)

      Delete
    2. Kiitos vastauksestasi! Auttoi todella paljon, eiköhän se small-kokoinen lähde tilaukseen ;)

      Delete
    3. Mahtavaa! Tykkäät laukusta varmasti, se on livenä vielä kauniimpi kuin kuvissa :)

      Delete
  2. Minäkin olen viimeiset pari vuotta pysytellyt tummissa farkuissa, mutta jotenkin tänä keväänä vaaleat ovat alkaneet houkutella. Ehkä näiden keväisten asukuvien innoittamana vedän vaaleat farkut jalkaan :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heheei, tervetuloa kerhoon! Vaaleat farkut toimivat parhaiten vaaleiden vaatteiden kanssa, joten ei ihme, että kevätsäillä tekee mieli kaivella naftaliinista sekä ylä- että alaosaksi jotain hempeämpää :)

      Delete

Kiitos kommentistasi, piristit sillä päivääni!
Thank you for your comment, it made my day!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...