April 14, 2015

SCENT OF SUMMER / PHILOSOPHY PURE



Edellinen hajuvesipullo näytti pientä pisaraa vaille tyhjältä, kun sain kauan himoitsemani uuden tuoksun käsiini. Vuosi sitten olin Philosophyn pressitilaisuudessa ja ihastuin ikihyviksi sarjan hajuvesiin, joissa on todella puhdas tuoksu jokaisessa. Ylitse muiden oli tämä Philosophyn Pure*, jossa hehkuvat muiden muassa jasmiini, laventeli ja  bergamotti ja luovat saippuaisen, raikkaan tuoksun. Olen aina pitänyt Cleanin tuoksuista mutta tässä on jotain paljon enemmän saippuaisuuden lisäksi: se tuoksuu todella hillitysti mutta samalla persoonallisesti ja tyttömäisesti. 

Olen käyttänyt tätä tuoksua nyt muutaman viikon ja pois en vaihtaisi, se on ollut käytössä juuri niin ihana ja minua kuin ajattelinkin. Selkeä, simppeli ja mieto tuoksu sopii arkeen ja juhlaan, sillä en ole missään tilanteessa hyökkäävien hajusteiden ystävä. Pullo on kooltaan 60 ml, joten ainakin omassa verkkaisessa käytössä se riittää todella pitkäksi ajaksi. Suosittelen tätä niille, jotka ovat tuoksuvaatimuksissaan kuten minä: puhdasta, hempeää, tyttömäistä, hillittyä ja pehmeää tuoksun olla pitää. Tämä, kuten oikeastaan muutkin Philosophyn hajuvedet sopivat keveydessään erinomaisesti kesään. Kannattaa käydä tuoksuttelemassa, näitä löytyy Sokoksista ja Emotioneista.

Mitäs teidän lempihajuvetenne ovat ja miksi?


(*Tuote saatu blogin kautta, mielipiteeni ovat täysin omiani)

10 comments:

  1. Armanin Si on juuri sopivan kevyt omaan makuuni. Silti samalla upean raikas tuoksu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tuo on ihan tuntematon, täytyykin käydä sniffailemassa joku kerta :)

      Delete
  2. Käytän Christina Aguileran Red Siniä, jonka poikaystäväni osti mulle. ;) Olen sen verran hajusteherkkä, etten voi mitään kovin voimakkaan tuoksuisia tuotteita käyttää.

    ReplyDelete
    Replies
    1. En minäkään, mieluiten mahdollisimman mieto tuoksu jos ollenkaan kaikissa kosmetiikkatuotteissa. Sen vuoksi hajuvesikin saa olla hyvin hillitty :)

      Delete
  3. Kiitos vinkistä! Cleanin tuoksut ovat minunkin suosikkejani ja tämä kuulosti tosi mielenkiintoiselta vaihtoehdolta. :)

    hanna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei Hanna! Juu, Fresh Laundry on ollut minunkin suosikkini :) Kiva, että myös tällaisia clean-tuoksuja valmistetaan :)

      Delete
  4. Tän hetken lempparituoksu on varmaan Burberryn Brit, ja nimenomaan EdP - muodossa :) Niin makea ja vaniljainen mutta jokin siinä vaan iskee ja kovaa. Raikkaista tuoksuista lempparini taas on Philosophyn Amazing Grace. Tämä Pure Grace tuoksuu mielestäni hieman suolaiselta, vähän niin kuin merivedessä huuhdellulta pyykiltä - ei mun juttu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aika hauska! Amazing Grace on kyllä minunkin nenääni tosi kiva tuoksu mutta minulle taas liian makea käyttöön :) On kyllä niin mahtavaa, että makuja ja mielipiteitä on monia ja jokaiselle on juuri se omin tuoksu tarjolla :)

      Delete
  5. Kolme hajuvettä löytyy hyllystä versace,massimo dutti (uusin) ja burberry.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooh, Massimo Duttin tuoksut ovat ihan tuntemattomia minulle, täytyykin käydä haisuttelemassa, jos kohdalle osuu :) Burberrylla on muuten yksi suosikkituoksuni myös, olikohan nimi Beat? Sitä olen joskus käyttänyt pari putelia, sellainen raikas ja puhdas tuoksu sekin :)

      Delete

Kiitos kommentistasi, piristit sillä päivääni!
Thank you for your comment, it made my day!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...