July 28, 2015

DANIEL WELLINGTON


Daniel Wellingtonin kellot lienevät jo klassikkoja, sillä niiden puhdas muotokieli ja helppo yhdisteltävyys ovat ominaisuuksia, joiden avulla aikarauta muuntautuu moneen menoon. Niinpä olinkin mielissäni, kun Wellington halusi minun valitsevan itselleni kellon heidän valikoimistaan. Monista vaihtoehdoista päädyin Classic Sheffield Ladyyn, jossa on hopean värinen kellotaulu ja musta sileä nahkaranneke. Kello sopii erityisen hyvin Givenchyn Antigonani kanssa käytettäväksi, testattu on!

Minulla on teille lukijoilleni mainio alennuskoodi, jolla saa kaikista Daniel Wellingtonin tuotteista 15% alennusta. Muista ilmoittaa kassalla koodi GIRLYSTYLE. Alennuskoodi on voimassa 15. elokuuta saakka.

In English
Daniel Wellington is well known for it's classic watches that are suitable for every occasion. I received this Classic Sheffield watch from Wellington and I think it compliments any outfit. And I have a discount code for my lovely readers! Use the code GIRLYSTYLE in the check out and get 15 % off of everything. Code is valid until August 15.

(Kello saatu blogin kautta)

2 comments:

  1. Mä en tiedä, mut mä en osaa käyttää nahkaisia tai kankaisia rannekkeita kelloissa. Joskus lapsena tuli niihin yökkö :D
    Ja moi muru pitkästä aikaa ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moiii! Mä olen kanssa vastikään alkanut pitää noista nahkaisista, muoviset rannekkeet saa kyllä jäädä kauppaan, sillä sellaisia mulla kelloissa oli lapsena :D

      Delete

Kiitos kommentistasi, piristit sillä päivääni!
Thank you for your comment, it made my day!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...