September 25, 2015

MAC / EYEBROWS


Kirjoittelin kotvanen sitten arkimeikistäni ja vihjasin löytäneenä loistavan kulmatuotteen. Olen nyt käyttänyt tätä tuotetta, Macin kulmakarvakynää, pari kuukautta ja olen aivan myyty. Ostin kynän lähinnä vastaavan Anastasia Beverly Hills -kulmakynän hypetyksen johdosta mutta sitäpä ei saa kivijalkapuodeista ja halusin ensin nähdä ja testata kynää livenä. Päädyin sitten Macin kynään ja se toden totta on mainio ystävä kulmakarvahommiin. Kyseessä on automaattikynä, jonka alaosaa pyörittämällä saa aina esiin lisää varsinaista väriä. Oma sävyni on Lingering, joka on kylmä keskiruskea. Kynästä tekee huipun se, että väriä ja intensiivisyyttä saa vaihdeltua sen mukaan, kuinka kovaa kynällä piirtelee. Itse tykkään hieman ombre-henkisestä tavasta meikata kulmat eli ulkonurkat saavat olla tummemmat kuin sisäosat ja tällä kynällä liukuvärimäisyyden saavuttaminen onnistuu. Ensi alkuun uudenlaisen kynän käyttö vaati tarkkuutta ja käytin sitä vain silloin, kun meikin tekoon oli runsaasti aikaa. Nyt en enää muita käytäkään, kun käpälät ovat tottuneet sopivimpaan levitystapaan. Jälki on tarkkaa ja kynänpää on aina terävä. Ihan mahtava tuote kerta kaikkiaan!

4 comments:

  1. Vaikuttaa hyvältä :). Ostin ite just anastacian dip brown kulmavärin ja sekin on huikea! Vedenkestäväkin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mä en osaa käyttää tuollaisia sivellinvärejä, olen niin onneton niiden kanssa :D Unohtui muuten mainita, että myös tämä tuote on vedenkestävä :)

      Delete
  2. Mulla on luonnostaan niin tummat kulmakarvat, etten tarvitse kulmakynää. Jotkut ovatkin ihmetelleet tummia kulmakarvoja; mutta enhän mä niille mitään voi. :D

    ReplyDelete
  3. Mä kans liputan Anastasian Dip Brown nimeen, mutta kiirepäivinä kynä on ehdoton. Eli jaahas, joku sadas himotus MAC pisteeltä :D

    ReplyDelete

Kiitos kommentistasi, piristit sillä päivääni!
Thank you for your comment, it made my day!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...