March 2, 2016

SPRING OUTFITS




Kevät tekee kovasti tuloaan ja aina aiempina vuosina olen kaivannut jotain värikästä ja näennäisesti kesäistä. Olen kuitenkin tullut siihen tulokseen, että jos en käytä värejä suunnitelmista huolimatta, on aivan turha edes haaveilla niitä sisältävistä asuista. Kevättyylin voi luoda muutenkin. Vaaleilla sävyillä saa tuotua sitä keväistä keveyttä asuihin sopivissa määrin. Esimerkiksi perinteinen vaaleanbeige trenssi on omalla kohdallani juuri passeli kevätvaate. Sen pariksi voisi valita astetta vaaleammat farkut, omaan mieleeni ovat erityisesti revityt moiset ja nuden väriset asusteen. Asua voi tasapainottaa mustalla paidalla tai vaihtaa farkut mustiin pillihousuihin, jolloin kokonaisuus on vähän huolitellumpi. Tykkään todella paljon mustan ja beigen yhdistelmästä, siinä on jotain todella eleganttia tyylikyyttä. Niinpä se tulee varmasti olemaan tämän kevään it-juttu ainakin minulla.
Olen pitänyt vaatteiden ostolakko nyt miltei puolisen vuotta, sillä uusi hurmaantuminen mustaan on hillinnyt ostohimoja todella tehokkaasti. Olen todennut, että musta vain on minulle niin hyvä väri, että aina parasta mahdollista yläosaa valitessa päädyn joka kerta tummaan tai mustaan paitaan. Turha siis hankkia sinistä, vihreää tai pinkkiä paitaa, ne jäisivät todennäköisesti kuitenkin käyttämättä.
Jotenkin tämä värioivallus on tuonut niin paljon iloa ja hyötyä vaatteiden valintaan. Kirjoittelin asiasta viime vuoden puolella Täydellinen vaatekaappi -postaussarjassani ja olen kuuliaisesti noudattanut omia teesejäni. Tuskin tulen koskaan pukeutumaan pelkkään mustaan mutta jotain aina tyylikästä siinä värissä on.
Miten te muut suhtaudutte mustaan väriin?

3 comments:

  1. Mustaa tulee käytettyä varsinkin syksyisin – niin kuin ei olisi jo tarpeeksi synkkää. :D Keväällä ja kesällä taas en juurikaan mustaa käytä. Silloin suosin farkunsinistä, valkoista – ja sitä vaaleanpunaista. :D

    ReplyDelete
  2. Musta on paras! En tiedä sopiiko mulle, mutta pidän siitä huolimatta. Voisin pukeutua aina mustaan (vaikken gootti olekaan), mutta koitan muiden (eli miehen) mieliksi välillä valita muitakin värejä, kuten harmaata. :D
    Noita revittyjä farkkuja en kyllä vieläkään ymmärrä. No, onneksi ei tarvitsekaan ymmärtää. Tuossa kuvassa erityisen kivoja ovat kaikki kengät!

    ReplyDelete
  3. Aivan ihanan näköinen tuo kollaasiin valitsemasi trenssi. Mistä kuva on peräisin? Olen jo muutaman vuoden mentsästänyt täydellistä vaaleaa tressiä muttajoko värisävy on liian keltainen/tumma/harmaa/muuten vain väärä tai sitten istuvuudessa/ mallissa /yksityiskohdissa on jotain vikaa.

    Itsekkin viihdyn mustavalkoisessa vaatetuksessa, joskus jaksan skarpata ja pukea päälleni jopa niinkin villejä värejä kuin harmaata, tumman sinistä tai nudea.

    ReplyDelete

Kiitos kommentistasi, piristit sillä päivääni!
Thank you for your comment, it made my day!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...